Snabbare Buke?

mandalaki

Trådstartare
Nån mer än jag som tycker att Buke går snabbare nu? Det segar inte alls lika ofta.

Om det beror på serverbytet eller att annonserna lades ut eller både-och vet jag inte - men :bow: :bow: :bow:

mandalaki
 
Har också tänkt på det, och här går det mycket snabbare :)
 
Jag tror att annonserna stal väldigt mycket kapacitet..... för mig är det oxå MYCKET snabbare nu. Jag tackar o tar emot :bow:
 
Buke flyter mycket bättre nu. Ett tag var det ju så segt att man hann städa hela lägenheten i väntan på en sida.

/Malin
 
Flyter på som bara den, så länge det inte är bilder med i spelet.
 
Det stämmer, högst sällan det segar nu.. tror att flytten av annonserna bidrog till det, man tackar och :bow:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
609
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 974
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Vi har i familjen tre hundar. Två små "gubbar" och en flatcoated retriever-valp som är 8 månader ung. Även om de är familjehundar...
Svar
18
· Visningar
1 684
Senast: Lhas
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 089
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp