snabbis fråga

Z

Zaxxa

ok, jag erkänner min engelska är kass. :smirk:
nu är jag inne på download.com för att kunna ladda ner ett program där man kan göra sina egna rörliga avatarer, men vet inte vad det heter när man ska göra rörliga gif bilder....?

HELP? :confused:
 
Sv: snabbis fråga

Prova söka på ordet "epilepsigenererande" så ser du hur stor efterfrågan är på dylika program. :idea:
 
Sv: snabbis fråga

vet bara photoshops image reditor elller vad det heter ^^
 
Sv: snabbis fråga

ok, jag erkänner min engelska är kass. :smirk:
nu är jag inne på download.com för att kunna ladda ner ett program där man kan göra sina egna rörliga avatarer, men vet inte vad det heter när man ska göra rörliga gif bilder....?

HELP? :confused:

animated avatars
 

Liknande trådar

Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 781
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 234
Senast: Sasse
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 156
Senast: Otherside
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 652
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp