Bukefalos 28 år!

Snacksidan

lisa412

Trådstartare
Flytta tillbaka snacksidan! Den används aldrig där den ligger nu. Det är mycket bättre om den ligger synlig som den gjorde förut, då kan man kolla runt på olika trådar och samtidigt ha koll på vad som sägs på snacksidan.


:idea:
 
Sv: Snacksidan

Jag håller med! Det är jättetrist att den dött som den gjort nu när den inte ligger högst upp på U, ÄU och S.
 
Sv: Snacksidan

Du klickar ju bara på pilen i ena hörnet, så syns den inte? Precis som du kan göra med panelerna överst nu också?
 
Sv: Snacksidan

Neej, jag tycker det är skönt att slippa den. Tyckte den störde och det var ju ändå mest trams som skrevs :D
 
Sv: Snacksidan

Gunnar svarade på frågan i den förra tråden om snack.

Rent generellt är det kanske ett hundratal användare som chattar, jag tror inte jag tagit i i underkant nu. Den senaste månaden har lite drygt 435000 personer besökt Bukefalos. Om övriga sidor på Bukefalos fungerar långsamt pga chatten kan du kanske förstå vad jag kommer prioritera.
 
Sv: Snacksidan

lite kl

Håller med om at det är trist att sidan dött lite.:( Men är dte bara jag som är blind eller har den försvunnit helt? kan inte hitta var den är:(
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 314
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Nu kommer mörkret och jag tycker det är jättejobbigt. Eller mörkerkörning klarar jag, men när det samtidigt regnar och man ska försöka...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 664
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 187
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #9
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp