Snacktråd 2018

the_connemara

Trådstartare
Vi får väl börja denna tråden en dag tidigare än förra året eftersom det är inomhusterräng med Janne i Flyinge i morgon :D

Några fler som ska dit? Jag ska åka förbi o titta efter Skånes Ridsportförbunds välfärdsföreläsning på fm o titta på när @Wilisia hoppar :bump:
 
Slaven är en ny, så att du vet. Viktigt med titlarna!

Chefen hade två! Jag var på viktiga föreläsningar (häst :D) så hann bara till sista gruppen :cautious:

Drängen då.. eller Pigan :rofl: Men jag SÅG med egna ögon att chefen hade fått båda sina hästar filmade så i någon grupp var minsann Pigan med och kunde blivit filmad!
 
Drängen då.. eller Pigan :rofl: Men jag SÅG med egna ögon att chefen hade fått båda sina hästar filmade så i någon grupp var minsann Pigan med och kunde blivit filmad!

Jag tror det var något smeknamn som inte är utskrivnbart som tillämpades nu igen :rofl:

Meh. @Wilisia Vad har du att säga till ditt försvar ang @fio s anklagelser ovan?!
 
@Wilisia aka Pigan far nog med lite osanning här tror jag...det blir nog så att hon får baka god kaka o bjuda mig o @fio på när vi träffas härnäst som kompensation....:devil:
 
Att jag inte red lika stilfullt som Chefen så ingen ville filma. Och seriously, Pigan? Kan jag inte få ett lite coolare namn.
 

För att du är så skrämmande i ditt rosa hjälmöverdrag....? :angel:

Kanske borde testa att byta til nåt sånt här istället: ;)
CCLED-01-Devil.jpg
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 322
Senast: Shixle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 186
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 666
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp