Snacktråd 2018

@fio och @Lady_S
Tack så mycket för tipsen :bow:

Det var inga problem alls att hinna. Och själva tävlingen gick långt över förväntan. Låg i ledning efter dressyr och hoppning, sen 0 fel på hinder men 3 tidsfel i terrängen så blev ingen placering. Tog låååånga anridningar till ett par hinder och tänker att jag inte vill ha klocka förrän om många starter. Så lite mer rutin gällande tempo så löser det sig. Fälttävlan är verkligen bästa sporten, har haft den roligaste helgen på länge :heart
 
@fio och @Lady_S
Tack så mycket för tipsen :bow:

Det var inga problem alls att hinna. Och själva tävlingen gick långt över förväntan. Låg i ledning efter dressyr och hoppning, sen 0 fel på hinder men 3 tidsfel i terrängen så blev ingen placering. Tog låååånga anridningar till ett par hinder och tänker att jag inte vill ha klocka förrän om många starter. Så lite mer rutin gällande tempo så löser det sig. Fälttävlan är verkligen bästa sporten, har haft den roligaste helgen på länge :heart
Kul att det gick bra! Och jag håller med, det är bästa sporten! :love:

Mvh,
Lady_S
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 382
Senast: Shixle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 932
Senast: nullo-modo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 434
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 822
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp