snälla, hjälp!

Modest

Trådstartare
vi ska flytta. från villa till radhus. (bottenplan)

kommer våran katt ta "skada" av det?
vi kommer ju isf hålla honom inne nåra veckor och bara gå ut i koppel och sen efter en tid släppa honom, hur låter det?

tacksam för alla svar! :bow:
 
Sv: snälla, hjälp!

Har ni nya grannars tillåtelse? I så fall så är det ju inga problem alls. Katten kommer knappast att må dåligt.
 
Sv: snälla, hjälp!

tror det kommer gå jättebra, Skippen bode i en gigantisk villa hos mina föräldrar när han var liten o nu bor han hos mig i en radhus två o han mår som en prins, bor på en liten gata med snälla grannar som tur är, han skulle inte palla att va inne.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
530
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
932
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Har en 11 månaders bondkatt som varit inne hela livet. Steriliserad hane. Nu har han fått börja komma ut i koppel och älskar det. Så...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp