Snälla moderator....

V

vildvittran

Ang. barfota tråden...

Jag tycker det är intressant att läsa givande diskussioner och kanske ibland låta mina synpunkter få gehör och kanske ge min åsikt på någons fråga...

Den samanslagna tråden om barfota hästar är tyvärr oserriös med kaksmulor över hela skärmen (reffererar till pajkastning)

Det är inte en trevlig diskussion där inne!

Kan det inte tillåtas att det skapas en ny barfota tråd för de mer serriösa?

Kanske där man får en syl i vädret och kan diskutera boots, verktyg, kurser osv.

Tack?

Nadja
 
Sv: Snälla moderator....

Jag tycker inte den tråden ska bort!! Skapa hellre en till tråd i så fall. Även om det förekommer en del skit i den tråden så är den mkt intressant.

Dessutom är den tråden mkt givande, om man bortser från det som inte rör just ämnet. Och hur som helst skulle samma personer skriva i en ny tråd, och samma diskussioner uppkomma.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Snälla moderator....

sluta svara på (enligt dig) oseriösa inlägg som skapar pajkastning så slipper du det..
 
Sv: Snälla moderator....

Denna tråd kommer att stängas snart, den börjar på att bli rejält stor. Dock kommer det att bli en ny, så då har du chansen att diskutera det du önskar om denna tråd inte passar för ändamålet. ;)
 
Sv: Snälla moderator....

Boj skrev:
Denna tråd kommer att stängas snart, den börjar på att bli rejält stor. Dock kommer det att bli en ny, så då har du chansen att diskutera det du önskar om denna tråd inte passar för ändamålet. ;)


Varför ska den stängas? :(
 
Sv: Snälla moderator....

Därför att jag skrev Denna tråd kommer att stängas snart, den börjar på att bli rejält stor.
i mitt tidigare inlägg. :D
 
Sv: Snälla moderator....

Boj skrev:
Därför att jag skrev Denna tråd kommer att stängas snart, den börjar på att bli rejält stor.
i mitt tidigare inlägg. :D


Jamen spelar det nåron roll om den är stor då? :D
 
Sv: Snälla moderator....

Ja det kan bli svårt att överblicka en tråd med över 500 svar, och den lär inte bli mindre om man säger så. Så då kan man gå tillbaka i tråden, vill man svara på något i den fast då i den nya så hänvisa med en poia av skriften. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp