MidnightSoul

Trådstartare
Min telefon gav mig den specifika signalen som jag brukar få när jag mottar ett meddelande från snappchat.
På min förra telefon vet jag att man såg på inloggningsskärmen om jag hade fått ett meddelande från en person jag blockerat och sen existerade det inte när jag gick in på snappchat. Jag har inte fått denna funktion att fungera på min nuvarande telefon.
Går det att se någonstans på snappchat om en person jag har blockerat har skickat ett meddelande till mig?
 
Det var inte att någon bara började skriva och sen raderade. Jag får notis (med ljud) när någon skriver men de försvinner om de aldrig skickar eller efter de skickat.
Kanske, men ingen utav mina kompisar brukar vara så här morgonpigga. Är mest en jag skriver till snappchat på.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 654
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 776
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 796
Senast: Migo
·
IT & mobiler Hade en djupt suspekt upplevelse med min telefon. Väntade ett viktigt samtal som gick om intet. Fick inte något inkommande samtal att...
Svar
9
· Visningar
1 612
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp