Snart dags...

B

bengibollen

[x] kattmat
[x] kattlåda + sand + spade
[x] klätterställning och klöspelare
[x] transportväska
[x] sele
[x] kattleksaker
[x] försäkring
[ ] katt....

Jag är redo nuuuu! Det är ett helt dygn kvar ju.
 
(x) sönderklöst soffa
(x) nerrivna blomkrukor
(x) hoprafsade mattor
(x) störd nattsömn av kisse som vill leka med dina fötter
(x) repor i parketten
(x) tassavtryck på fönstren
(x) älskar den ändå :love:

mandalaki
 
Nja. De där kryssen kan jag ju inte kryssa i än ju. Det kommer väl antar jag :-)
Som tur är har jag inte direkt några dyra och fina möbler eller övrig inredning. Fönsterbrädorna är jättebreda så det behövs puttas rejält för att få ner blommor på golvet. *försöka intala sig*
 
Du, jag har också jättedjupa fönster med breda fönsterbrädor ;). Dock inte bredare än att man dra en blomkruka i golvet om man VILL. Och det vill man :D...

Min ena katt hade favoritleken "bita tag om ett blad eller en stjälk och sen backa tills det lossnar eller krukan åker över kanten".

Så jag har inga krukväxter längre. Katterna är fönsterprydnader i stället :).

mandalaki
 
Gud så skönt det är att ha katter som inte har ner blomkrukor! :)
Skulle tycka det var heltrist att inte kunna ha några blomkrukor i fönstrena!
 
Det är en liten bengal. Jag har väntat ända sen december på lillan. Från och med då hon bara var påtänkt alltså.
 
Jo, egentligen är det trist. Hade jag lagt ner 100 procent från början på att lösa problemet hade det kanske gått, med hjälp av uppfostran och "limmade" krukor - men jag gjorde aldrig det.

mandalaki
 
åh vad mysigt!

Jag och pojkvännen har idag varit och köpt kattlåda, kattsand, transport-bur, "sovkorg" och kattungemat..
Fast missarna har nyss blivit födda så dom kommer inte förrän om några månader.. haha, det gäller att börja i tid :)
 
Jag köpte kattlådan igår. Jag är mästare på att vara ute i sista minuten :-)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 363
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 217
Katthälsa Vill börja med att vi har varit hos veterinär igår (och pratat med samma vet idag i telefon) men vi kommer inte direkt fram till något...
Svar
2
· Visningar
2 406
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 732
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp