Snart Dax!??

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Snusan

Mitt sto är idag på dag 302 och hennes juver är sedan en tid välfyllda och numera hårda. Förr fick jag inte komma inärheten av juvren men sedan ett par veckor får jag ta hur mycket som helst på dom. Vad ska jag hålla koll på extra förutom vaxproppar. Är så himla nervös att det är på gång alldeles för tidigt!!
Tycker att juvren är lika stora som min systers häst som är ammande. När är er erfarenhet att man kan känna sig något så när trygg om det väl kommer. Hon är förstagångsföderska. Sussie
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 403
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 425
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 777
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 158
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp