Snart vågar jag le igen!

Jen80

Trådstartare
Ja vem vill inte le? Det har jag inte gärna gjort på några år :crazy:
Kombinationen med mediciner, hästspark i ansiktet för snart 5 år sen och 15 år med ätstörningar har inte gjort saker och ting bättre med min mun. För nåt år sen började jag med en ny medicin och då började det gå utför rejält, men för några veckor sen tog jag mod till mig och ringde tandläkaren...

Jag är SÅÅÅÅ nöjd, tandläkaren är helt underbar! Detta trots att jag sa till henne att jag hellre går till gyn än till henne (ibland tänker jag mig inte för innan jag säger något :o :p ).

Det är en lång resa kvar, då det även ska bli några implantat och en rotfyllning. Men det är på gång...och går allt som det ska sa tandläkaren att jag nog kan le ett stort leende på julafton utan att skämmas :love:.

Idag lagades två tänder och på Onsdag är det dags igen! Om dom inte får återbud innan dess för då står jag överst på listan :D.

Onödig tråd, men jag är så fantastiskt glad!
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Vad härligt att du ska få våga le igen! Tänder är på sätt och vis livskvalité på olika vis :)

Du behöver inte alls skämmas över din kommentar om gyn, det var nog varken första eller sista gången hon fick höra det. Tror jag får höra det minst en gång i månaden :D
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Åh, va härligt! Jag hade också tandläkarskräck när jag var ung och känner väl igen känslan när jag hittade en tandläkare som förstod och tog tid. Nu älskar jag att gå till tandis - men inte räkningarna....:angel:
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Åh, va härligt! Jag hade också tandläkarskräck när jag var ung och känner väl igen känslan när jag hittade en tandläkare som förstod och tog tid. Nu älskar jag att gå till tandis - men inte räkningarna....:angel: