Snart vågar jag le igen!

Sv: Snart vågar jag le igen!

Grattis till leendet!:banana::banana:
Hoppas att du får många tillfällen att le nu då och inte störs för mycket av vidriga individer....:mad:

Stallägaren här håller också på och renvera munnen efter en hästskada, (hon vet inte om hon blev översprungen eller sparkad, för hon hittades medvetslös utanför stallet).
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Men nej, inte osteit, det är så himla trist.
Hoppas att det går bra och att du kan få en antibiotika som hjälper.
Ja det känns inte så himla fräscht... Det är i såna här lägen man Inte ska googla :crazy: *ångrar mig*.

Det känns som om min läkare och tandläkare får kommunicera nu gällande behandling, för jag är hyperkänslig mot mediciner och tål inte mycket, så hur detta ska lösa sig ska bli intressant :crazy:. Undrar vad sjutton man gör om man inte får bukt på det?! Liksom, benröta? Uäck...
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Ah, vilka nyheter, både goda och mindre goda, men se det positiva, nu kan de sätta in behandling när det äntligen efter den här tiden blivit upptäckt.

Jag håller tummarna för dig gumman, som alltid. :banana:

Tack! :love:

Jag håller med! En jäkla tur att det blivit upptäckt trots allt, det kan ju sprida sig enormt om man inte får bukt på det, så tur i oturen liksom :).
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Nu lurade du mig med att googla bilder och hu! :eek:

Dags för uppdatering av leendet igen tycker jag, nu utan bedövning och som kompensation för de googlade bilderna. ;) :D
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Nu lurade du mig med att googla bilder och hu! :eek:

Dags för uppdatering av leendet igen tycker jag, nu utan bedövning och som kompensation för de googlade bilderna. ;) :D
Mysigt va? ;)

Tandläkaren blev sådäääär glad i måndags haha. Vi sätter inte in någon behandling just Nu, då hon sa att ibland kan man feltolka och förträngningar och felläkningar kring tänderna kan se ut som osteit på plåtarna. Så hon tycker att vi ska göra en ny röntgen om några månader och se hur det ser ut då :).

Jag litar på min tandläkare, så jag går med på det!

Jag ska försöka ta en ny bild nån dag! :D Vi hade möte här hemma idag och en av dom som var här har inte sett mig sen i somras och hon sa att mina tänder var jättefiiiiiina! :love: I somras log jag ju inte riktigt om man säger så ;).

Mitt liv blir bara bättre och bättre för varje vecka, positiva saker händer hela tiden! :love:
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Men så roligt att höra att det går så bra för dig!:love: Hoppas osteiten ger med sig fort!
 
Senast ändrad:
Sv: Snart vågar jag le igen!

Grattis! Jag var också med om en olycka och fick riktigt fula tänder, lagade munnen för en månad
sedan och det känns fortfarande helt ovant att kunna le "med tänder" om jag så ville. :)
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Inte världens bästa bild men...hej! ;) I Måndags fick jag kronan på plats så nu kan jag le utan glugg. Känns fiiiiint kan jag lova.

934891_10151686850635972_1814319473_n.jpg


Det är knappt jag tror det är sant, men vi är i princip klara med munnen, bara en visdomstand som ska dras ut om två veckor!
Framtänderna är fortfarande i plast, vi ska låta dom sitta kvar så länge det bara går för det funkar riktigt bra än så länge.

Det är helt gaaaaaaaaaalet vad glad jag är! :love:
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Trevligt att se dig le :) Grattis, hoppas du får en sommar med många anledningar att göra det.
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Gör det! Bor gör du ju gratis här :) Och underhållning finns det gott om från monstret i familjen :D
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Helt underbart! Vilken resa du har fått göra. Nu hoppas jag att livet ler mot dig så att du kan le mot livet för med ett så fint leende måste du ju få använda det ofta :)
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

*KL*

Tack snälla ni :love:

Idag fick jag faktiskt en komplimang för mitt leende ;). I förrgår fick jag frågan av en vän om vilken tand det nu var som var ny....snacka om att dom fått rätt nyans på tanden - det syns inte ens haha.
 
Sv: Snart vågar jag le igen!

Snyggt det blev!!

Visst gör tänderna mycket för ens eget mående. Satt stift & brygga i princip hela överkäken så jag vet vad det innebär men det är så härligt då det är färdigt
 

Liknande trådar

Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 676
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Skapade mig ett anonymt namn här på buke för att kunna skriva öppet utan att någon känner igen mig. Mitt problem är att jag tycks...
2
Svar
36
· Visningar
2 685
Senast: Squie
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 481
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 839
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp