Snösulor Gripp

Hur tänker du då? Ett par vanliga snösulor kostar ca 100:- (+-20-30:-). Om du köper ett par nya per säsong så är det 200:- för 2 säsonger. Då är fortfarange Gripp mer än dubbelt så dyra.
Jag körde samma sulor 5 säsonger :o hade fortsätta använda dem om inte hästen hade blivit sjuk :(
 
Blir lite sugen på att prova! Är ju inte långa perioder vi har snö här där jag bor. Men det är mycket pengar...
 
Funderade oxå på dessa Gripp, men är rädd att de trycker på sulan? Polarpads är skitbra, men förra säsongen borrade hovis hål för tåbrodd och när det var dags att sätta i dom så var det helt omöjligt att få hålen rena, tror de slits mer där och fick inte i brodden.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Bor i Skåne och de har varit ovanligt mycket snö. Har inte kunnat rida för de blivit stora styltor i skorna har rafsat ut varje dag...
2
Svar
21
· Visningar
1 035
Senast: Fazeem
·
Utrustning Nån som testat? Hur är de och storlek och passform jämfört med Horseware?
Svar
2
· Visningar
641
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
966
Senast: fio
·
Utrustning Jag har ett i-landsproblem med att mitt fina pannband gärna flyttar sig upp och ner längs sidostycket/nackremmen (micklem-kopia) när...
Svar
5
· Visningar
928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp