Bukefalos 28 år!

Snuskig musik!

Inte_Ung

Trådstartare
Nu så är det vår och vårkänslorna flödar.
Till det så behöver vi litet passande musik.
Vad har ni för snuskmusik?

Här är litet snusk från mig.

Den ena blev t.o.m. bannad i USA för snuskigt innehåll.

Kom igen nu snuska på!
 

Är du säker på att den videon inte spelades i USA? The look spelades inte, men det var på grund av att någon satt på en toastol..
 
Är du säker på att den videon inte spelades i USA? The look spelades inte, men det var på grund av att någon satt på en toastol..
Inte helt säker men minns att låten inte fick spelas då den ansågs uppmana till att ha sex i bilen.
 
Veronica Maggio Jajaja:
Beatrice Eli One moment of Clarity
Ariana Grande och The weekend Love me harder
 
Inte helt säker men minns att låten inte fick spelas då den ansågs uppmana till att ha sex i bilen.

Det ar inte mojligt att "banna" musik i USA ... Det ar mojligt att manga valt att inte spela musiken for olika orsaker, men det faller under yttrandefrihet och kan darfor inte forbjudas.
 
Åh..kan tyvärr inte länka på mobilen :( men den första som ploppade upp i mitt huvud var Johnny Nach klassiker "Rock me baby".
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 849
Senast: Grazing
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
929
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: MissFideli
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp