Snuskkatter.

J

JackFairy

Gah! Hur pass vanligt är det egentligen med sex mellan släktingar i djurvärlden? Tycker att de borde förstå att inavel inte är så smart..
Nu ligger iaf min katthona och har de värsta orgierna med sin tack och lov kastrerade son.. :o
 
Tydligen. :D
Nåja, så här kärvänlig har nog aldrig hans mamma varit mot honom innan, så jag förstår om han är förvirrad. Hoh!
 
Väldigt vanligt, just därför man ska passa sig för att ta en hane och hona ur samma kull t.ex.
Dom har ju inga känslor för sina respektive, utan går bara efter hur maskulina dom är.
 
När det gäller katter så är släktskap inget som hindrar katter från att reproducera sig. Instinkten att få avkomma är stark och katter har ingen moralisk spärr gällande tex incest.

Däremot så är ju naturen då funtad att i det vilda stöter mamma katt bort sina ungar och hanarna vandrar iväg och skaffar sig ett eget revir. På så sätt förhindrar moder jord för kraftig inavel. Men om en liten grupp katter lever isolerade kommer de att para sig med varandra oavsett hur nära besläktade de är med varandra.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 729
Senast: Fetaost
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 390
Senast: Amha
·
Övr. Hund Här är jag med en flummig liten tråd igen :o Vilka raser är vanligast där ni bor? Någon ovanlig ras som ni trodde var vanlig, men som...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 236
Senast: copernica
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 777
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp