Snuttis nya leksak...!!

K

Kiddo

Snuttis brukar ligga i min - f'låt, HANS - säng när tillfälle finns och han inte är upptagen med något viktigare. Och eftersom det är HANS säng, så får ju inget annat vara där. :devil: Jag får sova ibland på nåder, men det är ju där gränsen går. :devil: ;)

Och min mobil får ju definitivt inte ligga i sängen (den gamla fick, av någon anledning, men inte den nya). Telefoner är stygga - de själ uppmärksamhet från allsmäktige Snuttis. :devil: En gång har den åkt ner på golvet. Hittills. Nyss var det dags igen, men den fastnade i sänggaveln. :devil: ;) Och när jag lade tillbaka den på sin vanliga plats bredvid huvudkudden så var han där direkt och skulle peta ner den. :devil: Han gick och lade sig - mitt på sängen såklart - så snart jag flyttade på den.

:love:
 
Min Chivas är också tokig i min mobil. Jag kan inte ha den liggande på bordet bredvid sängen längre, för då åker den i golvet (och det tidigt på morgonen, givetvis :smirk:). Och jag kan inte ha den i sängen på min sida heller, för då tuggar han på den! Jag brukar antingen gömma den under min kudde, eller ha den på min sambos sida...
 
jag har snöre på min mobil och det är därmed en kattleksak :rofl:
man får lägga den med snöret under nallen så att de inte ser det
allt går att leka med men matte kan bli mycket förgrymmad ibland :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 094
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Hej! Jag har en blandras som nu är snart 7 månader. Hon har vart en ganska svår valp med massvis av hyss för sig, som många är! Vi har...
Svar
8
· Visningar
2 399
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 514
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 573
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp