R

Rene

Min häst har blivit snorig nu ibland när man fått upp flåset på henne. Då får ut lite snor i näsborrarna. Men fortsätter man så hon kommer in i andra andingen så kommer det inget sen. Utan det är efter första trav/galopp. Känns som om hon har vart förkyld men sen att det nu är på väg ut. Eller vad är era erfarenheter? Hon har inte feber eller så det märks inte på annat sätt.
 
Sv: Snuva??

Jag tror inte att det är något farligt eller att den är förkyld.Den är bara lite snuvig det brukar vissa hästar bli.skriv om du tyker det låter vättigt.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag vet att man inte ska spekulera men i väntan på veterinärtid kan jag inte göra annat 🫣 Hästen blev i princip blockhalt vänsterbak...
Svar
13
· Visningar
901
Senast: MiniLi
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 207
Senast: emma-vsm
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 791
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
2 985
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp