Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

R

Rene

Min häst har blivit snorig nu ibland när man fått upp flåset på henne. Då får ut lite snor i näsborrarna. Men fortsätter man så hon kommer in i andra andingen så kommer det inget sen. Utan det är efter första trav/galopp. Känns som om hon har vart förkyld men sen att det nu är på väg ut. Eller vad är era erfarenheter? Hon har inte feber eller så det märks inte på annat sätt.

S

SkAhAhÄsT

Sv: Snuva??

Jag tror inte att det är något farligt eller att den är förkyld.Den är bara lite snuvig det brukar vissa hästar bli.skriv om du tyker det låter vättigt.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5535 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Vill inleda med att säga att jag såklart har kontakt med veterinär men vi väntar på provsvar. Undrar mest om någon varit med om något...
2
Svar
26
· Visningar
1 433
Kropp&Själ Nu under pandemin så har jag uppmärksammat min PMS på ett annat sätt än jag gjort tidigare.. Ni vet, man ska uppmärksamma minsta symtom...
2
Svar
32
· Visningar
1 230
Hästvård Hej! Min 15 åriga valack har plötsligt börjat hosta, bara under utsläppen så kan han hinna hosta 3-4 gånger. Även ute i hagen håller han...
Svar
10
· Visningar
584
Hästvård Obs! Jag är i tät kontakt med veterinär och han är under utredning. Men vill kolla om fler har erfarenheter av samma sak. Har ni andra...
Svar
12
· Visningar
1 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Transportbur
  • Ledsen hund

Hästrelaterat

Omröstningar