A

attiva

Lämnat in min lilla kisse Luna idag på djursjukhuset :cry:
Hon har varit trött och hängig flera dagar och inte ätit nåt.

Dom ringde för en liten stund sen och sa hon hade höga levervärden och att hon fort. inte åt men var åtminstånde lite piggare.

Vad beror höga levervärden på? Vad kan man göra åt det??? :confused:
 
Sv: *snyft*

Jag tror att höga levervärden kan tyda på någon slags förgiftning. Vet tyvärr inte vad man gör åt det dock...
 
Sv: *snyft*

De ringde idag igen från sjukhuset. Hon åt fort. väldigt lite. De hade hittat kristaller i urinen. Röntgade henne och hittade nåt vid hjärtat. Förstår inte vad det kommer från. HOn var ju så pigg i lör och sen i sön var hon helt annorlunda!
 
Sv: *snyft*

Mina hade en häftig infektion och de fick ett högt levervärde. De åt dåligt i nästan en vecka och gamlekatten har först nu efter antibiotikakur börjat äta lite mer, (ätit dåligt i 3v).

Hoppas att det inte är något farligt utan att hon får komma hem till dig igen.
 
Sv: *snyft*

Pratat med veterinären idag! Luna mår mycket bättre! Börjat bete sig som katt igen och var tydligen jätte kelen (typiskt at man inte får träffa henne!) :D
Min lilla älskling får kanske åka hem imorgon!
De trodde det berodde på dåligt torrfoder! Mitt råd till alla är därför KÖP INTE DÅLIGT TORRFODER kosta på dig lite dyrar för det lönar sig i längden!!!!

:laugh:
 
Sv: *snyft*

Luna fick komma hem idag!!!!!
HOn ser nästan frisk ut!
Ger man henne ett par dagar så är hon nog fit for fight igen!!! :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 949
Senast: Hazel
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 128
Senast: Twihard
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
788
Senast: Habina
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 235
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp