Bukefalos 28 år!

Snygga klassiska byxor

Gimlan

Trådstartare
Jag har varit kjolfantast i flera år men är nu inne på en mer androgyn stil. Behöver dock tips på klassiska snygga typ kostymbyxor i grått. Är ganska kort så inte för vida eftersom jag då ser onödigt kort ut. Pris ganska oviktigt viktigare då att de är av en modell och kvalité som kan hålla länge.
Jobbar som kommunal tjänsteman nära ledningen och vi se proper ut.
 
Mina favoriter är från Hope, modellen heter Krissy trouser. Det är nästan 50% ull i, de är jättesköna och hållbara! Jag har haft ett par svarta i 4 år nu, de har inte tappat färg alls. Finns på rea ibland, kolla runt på olika siter! Lagom varma på vintern och svala på sommaren.
Lyckades inte få in en bild så här får du en länk:
https://se.zoovillage.com/hope/krissy-trouser-grey-mel
 
Jag har varit kjolfantast i flera år men är nu inne på en mer androgyn stil. Behöver dock tips på klassiska snygga typ kostymbyxor i grått. Är ganska kort så inte för vida eftersom jag då ser onödigt kort ut. Pris ganska oviktigt viktigare då att de är av en modell och kvalité som kan hålla länge.
Jobbar som kommunal tjänsteman nära ledningen och vi se proper ut.
@tornblomma - hohoo!
 
Jag tycker MQ:s, från Sthlm, är prisvärda. Jag varierar modell. Sitter väldigt snyggt på. Håller sig snygga länge. Jag anv fort en kostymbyxa som jag haft i 13 år.
 
Mina favoriter är från Hope, modellen heter Krissy trouser. Det är nästan 50% ull i, de är jättesköna och hållbara! Jag har haft ett par svarta i 4 år nu, de har inte tappat färg alls. Finns på rea ibland, kolla runt på olika siter! Lagom varma på vintern och svala på sommaren.
Lyckades inte få in en bild så här får du en länk:
https://se.zoovillage.com/hope/krissy-trouser-grey-mel
Dem har jag också. Älskar!
 
Jag tycker MQ:s, från Sthlm, är prisvärda. Jag varierar modell. Sitter väldigt snyggt på. Håller sig snygga länge. Jag anv fort en kostymbyxa som jag haft i 13 år.
Jag sållar mig också till skaran som säger Stockholm LM för kostymbyxor. Men having said that, så jobbade jag i 5,5 år på Gothia i samma svarta kostym från HM och den var lika fin efter alla de åren som den var när jag köpte den ny.

Jag tycker ju att chinos är väldigt snyggt också. Speciellt med skjorta till. Men även där är MQ bra eftersom de säljer Dobber.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: MiniLi
·
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 574
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 796
Hemmet Hej! Jag behöver tips på ett snyggt soffbord, finns oerhört många snygga med tex marmorskivor och liknande men jag behöver köpa ett...
Svar
7
· Visningar
2 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp