Bukefalos 28 år!

Snygga klassiska byxor

Gimlan

Trådstartare
Jag har varit kjolfantast i flera år men är nu inne på en mer androgyn stil. Behöver dock tips på klassiska snygga typ kostymbyxor i grått. Är ganska kort så inte för vida eftersom jag då ser onödigt kort ut. Pris ganska oviktigt viktigare då att de är av en modell och kvalité som kan hålla länge.
Jobbar som kommunal tjänsteman nära ledningen och vi se proper ut.
 
Mina favoriter är från Hope, modellen heter Krissy trouser. Det är nästan 50% ull i, de är jättesköna och hållbara! Jag har haft ett par svarta i 4 år nu, de har inte tappat färg alls. Finns på rea ibland, kolla runt på olika siter! Lagom varma på vintern och svala på sommaren.
Lyckades inte få in en bild så här får du en länk:
https://se.zoovillage.com/hope/krissy-trouser-grey-mel
 
Jag har varit kjolfantast i flera år men är nu inne på en mer androgyn stil. Behöver dock tips på klassiska snygga typ kostymbyxor i grått. Är ganska kort så inte för vida eftersom jag då ser onödigt kort ut. Pris ganska oviktigt viktigare då att de är av en modell och kvalité som kan hålla länge.
Jobbar som kommunal tjänsteman nära ledningen och vi se proper ut.
@tornblomma - hohoo!
 
Jag tycker MQ:s, från Sthlm, är prisvärda. Jag varierar modell. Sitter väldigt snyggt på. Håller sig snygga länge. Jag anv fort en kostymbyxa som jag haft i 13 år.
 
Mina favoriter är från Hope, modellen heter Krissy trouser. Det är nästan 50% ull i, de är jättesköna och hållbara! Jag har haft ett par svarta i 4 år nu, de har inte tappat färg alls. Finns på rea ibland, kolla runt på olika siter! Lagom varma på vintern och svala på sommaren.
Lyckades inte få in en bild så här får du en länk:
https://se.zoovillage.com/hope/krissy-trouser-grey-mel
Dem har jag också. Älskar!
 
Jag tycker MQ:s, från Sthlm, är prisvärda. Jag varierar modell. Sitter väldigt snyggt på. Håller sig snygga länge. Jag anv fort en kostymbyxa som jag haft i 13 år.