Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Snygga + sköna säkerhetsvästar

O

Oktober

Jag behöver tips! Så ge tips på bekväma och snygga västar som varken är eller ser klumpiga ut:D helst i ej för utstickande färg.
Såg en som Peppie hade, men har ej fått svar på vad det är för märke, men om det är någon som vet var man kan få tag på en sådan mer än på Svensk ridsport i kungsbacka vore det bra om jag fick veta (:love: den är så snygg!)

T

Tiggertjejen

Sv: Snygga + sköna säkerhetsvästar

Jag gillar galoppvästarna och de som liknar dom, alltså de med massa små "klossar"

Jag har en RS 2000, den är väldigt bekväm att ha på sig jämfört med de västar jag haft tidigare. Finns i blått, svart, vitt, rött och grönt, tror jag...

Har också en Racesafe RS2000, jätteskön och bra att rida med! Den finns att få i alla möjliga färger om man letar runt på även utländska sidor.. Men dom flesta har den i standardfärgern som väl är typ grönt, marinblått, svart..

Jag älskar RS 2000, känns knappt att man har en väst :banana:

Har precis beställt en svart

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5531 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
2 058
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna sommaren är nog den värsta på länge, stressmässigt alltså. Fyfasen alltså. Jag har aldrig gråtit av stress innan men nu den...
Svar
7
· Visningar
1 014
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
1 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXXXIV
  • Bup
  • Kompromissa om boendeort

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Valp 2021