Snygga + sköna säkerhetsvästar

O

Oktober

Jag behöver tips! Så ge tips på bekväma och snygga västar som varken är eller ser klumpiga ut:D helst i ej för utstickande färg.
Såg en som Peppie hade, men har ej fått svar på vad det är för märke, men om det är någon som vet var man kan få tag på en sådan mer än på Svensk ridsport i kungsbacka vore det bra om jag fick veta (:love: den är så snygg!)
 
Sv: Snygga + sköna säkerhetsvästar

Var kan man hitta den?
 
Sv: Snygga + sköna säkerhetsvästar

Jag gillar galoppvästarna och de som liknar dom, alltså de med massa små "klossar"
 
Sv: Snygga + sköna säkerhetsvästar

Jag har en RS 2000, den är väldigt bekväm att ha på sig jämfört med de västar jag haft tidigare. Finns i blått, svart, vitt, rött och grönt, tror jag...
 
Sv: Snygga + sköna säkerhetsvästar

Har också en Racesafe RS2000, jätteskön och bra att rida med! Den finns att få i alla möjliga färger om man letar runt på även utländska sidor.. Men dom flesta har den i standardfärgern som väl är typ grönt, marinblått, svart..
 
Sv: Snygga + sköna säkerhetsvästar

Jag älskar RS 2000, känns knappt att man har en väst :banana:

Har precis beställt en svart
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på bra säkerhetsvästar, vill gärna ha en bekväm väst men jag vet inte riktigt vilka västar som ändå är någorlunda...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: __sofia__
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
469
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Kristall10
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp