Snygga underkläder till bra pris?

DeadSerious

Trådstartare
Jag är i enormt behov av nya underkläder samtidigt som kontot ekar tomt :p Min första tanke var att plöja igenom H&M, Lindex och Kappahl och köpa det som faller mig i smaken helt enkelt, men tänkte att jag först och främst kollar med buke om ni har några roliga tips på antingen märken eller internetshoppar som har fina underkläder till bra pris! Behöver såklart inte vara lika billigt som ovan nämnda kedjor, men några glassiga underkläder kan jag dessvärre inte unna mig själv just nu det är som sagt billigare alternativ som gäller.

Jag tänkte köpa lite olika set med matchande bh + trosor. Jag har hittat "min" trosmodell som jag älskar, och det är low rise string i spets som finns lite här och var. Typ dessa:

hanky-panky-thong-low-rise.jpg

(lånad bild)

så alternativet är att hitta några fina behåar och köpa denna typen av trosor i färger som matchar till. Vore dock ett enormt plus i kanten om det fanns trosor av denna modellen (inte nödvändigtvis i spets, men min kropp gillar modellen helt enkelt) som är lite mer speciella med tillhörande behå. Vore också ett plus i kanten om behån finns i 70D, men med tanke på ekonomin just nu räknar jag med att få köpa 75C - det funkar också. (Men den bukefalist som hittar, eller tipsar om en sida där det finns, ett eller flera fina set med behå i 70D tillsammans med trosor av denna modell kommer jag att älska för evigt, jag lovar!)

Så ge mig nu alla tips ni har! :D
 
Sv: Snygga underkläder till bra pris?

Cubus har faktiskt ganska bra sortiment på storlekar på bh och deras string som ligger ihoprullade vid kassan ser ut ungefär som på din bild, kanske inte helt exakt.
 
Sv: Snygga underkläder till bra pris?

Tack!

*kl*

Tillägger att det inte nödvändigtvis måste vara denna modellen på trosa, men jag trivs bäst i string så det vill jag ha. Och behån får gärna ha lite push-up effekt. :)
 
Sv: Snygga underkläder till bra pris?

Kanske inte riktigt ett tips i stilen du ville ha, men mitt tips är att köpa underkläder utomlands! Ifall du eller någon du känner ska åka till exempelvis Polen eller Ungern (Budapest) så handla där!

Nästan alla mina underkläder har jag köpt i ovan nämnda länder och de har varit mycket billigare och sitter många, många gånger bättre än exempelvis HM:s underkläder, tycker jag.

Annars mera på hemmaplan så kanske du har nära till Ullared? Där fyndade jag också underkläder nyligen.

Jag har dock ett undantag och det är en bh från Lindex, som jag älskar. Den har fram-knäppning och brottarrygg och finns i svart och vitt, vad jag vet. Den älskar jag!

Lägger till en bild på de senaste underkläderna jag köpte, det översta setet + de understa trosorna är från Ullared och resten är från Polen.




//r
 
Sv: Snygga underkläder till bra pris?

Dessvärre ska jag inte utomlands inom det närmsta (I wish! Haha), men ska tänka på det nästa gång jag är iväg! :) Bor nära Ullared och där och kikar ibland, men har inte hittat något som fallit mig i smaken det sista. Vet dock att jag köpt någon behå där innan som jag varit nöjd med! Jättebra tips dock, tack :)
 
Sv: Snygga underkläder till bra pris?

Kika på asos. De har många bhar i 70D som är riktigt snygga också, och priserna är mycket trevligare än på svenska hemsidor samtidigt som de är bekvämare och håller bättre än skiten från HM. Jag har köpt flera bhar därifrån som i svenska affärer kostar absolut minst 600kr, men på asos har jag hittat dem på rea för 100-150kr ;)
 
Sv: Snygga underkläder till bra pris?

New yorker! De har en hel del att välja på, relativt billigt och 75c sitter bra på mig som också har 70D :D
 
Sv: Snygga underkläder till bra pris?

Alltså.. både till dig och deadserious egentligen... Men om ni går upp en storlek i omkrets, blir det inte hysteriskt obekvämt då?

Jag själv har också 70 i omkrets och använder jag en bh med 75 i omkrets så irriterar jag ihjäl mig på den, får ont i ryggen och känner mest för att mörda något, ungefär. Dessutom glider den ju uppåt hela tiden och ger uselt stöd just därför. Då går jag i princip hellre utan bh.
 
Sv: Snygga underkläder till bra pris?

håller helt med dig. jag ha 70 D och blir sjukt irriterad när jag blir tvungen att köpa 75 C för det är de enda som finns på många ställen, och bh bara glider upp och tuttarna ramlar ut under ;)
 
Sv: Snygga underkläder till bra pris?

Det enda jag upplever är egentligen att den åker upp i ryggen, i övrigt får jag inga "biverkningar" ;) så det känns okej. Sedan är det såklart bekvämare med en behå som sitter perfekt, men det är ingen katastrof och jag har redan rätt många behåar i 75C som jag ändå använder och trivs med. Vanegrej också kanske, det stör mig inte.

Gotthard - Ska kolla in New Yorker! :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp