snygga vinterridstövlar!!

B

**BORTTAGEN**

Det är kallt att rida i vanliga ridstövlar på vintern så nu tänkte jag inhandla ett par vinterfodrade stövlar. Jag vill inte att dom ska vara så klumpiga, vill ha dressyrmodell på dom (läderutsida, höga skaft, dressyrbåge). Bör vara rätt tjockt fodrade! Finns det några sådana? :confused:
Tips tack! Länka gärna till sidor som säljer liknande! :)

Nirak
 
Sergio Grassos stövlar går att beställa i "vintermodell" med fårskinnsinsida, supersnygga!
Dyra och ca 8 veckors lev-tid, men vill du ha något riktigt snyggt så är det värt det.
 
var in på ridsportbutiken här och hon tipsade också om Sergio Grassos vinterridstövlar! Vad kostar dom?


Nirak
 
Å herregu` finns det alltså folk som har råd att betala så mycket för ett par stövlar?
Min häst var billigare än det tom!
 
det är rätt normalt pris för ett par kvalitets-stövlar.. :smirk: Königs, Cavallo etc. ligger också i den prisklassen eller strax under beroende på vilken modell du väljer..
Å andra sidan så håller stövlarna en livstid om man sköter dem rätt! :)

Nirak
 

Liknande trådar

Samhälle Min mamma älskar att sticka! Hon är pensionär och har mycket fritid, hon sträcker åt mig och sonen ett par raggsockor då och då. En vän...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 585
Senast: Stekspaden
·
Dressyr Vintern närmar sig :crazy: och med den kylan... Jag rider endast i ridstövlar och vill kunna trimma precis lika bra i -20 som...
Svar
15
· Visningar
3 051
Senast: JohannaB
·
Hästvård Hej! Behöver dels skriva av mig, men kanske någon som är eller har varit i en liknande situation som mig. Hästen i fråga är ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 874
Senast: fruxolisa
·
Utrustning Jag har tänkt önska mig ett par helt nya ridstövlar i julklapp av pappa. Vi skulle egentligen till Sthlm HS där hela resan (med inträde...
Svar
6
· Visningar
2 302
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp