Sök efter Oldenburger häst

Halcyon

Trådstartare
Om vil söka efter en specifik häst som är Oldenburger. Går det? Isåfall var söker man?

Jag har kikat blup, och blå basen, hästen finns ej där.
 
Om vil söka efter en specifik häst som är Oldenburger. Går det? Isåfall var söker man?

Jag har kikat blup, och blå basen, hästen finns ej där.
Om den finns i Sverige och är tilläggsregistrerad i Sverige, så borde den finnas på något av de ställen där du kollat.
 
Om vil söka efter en specifik häst som är Oldenburger. Går det? Isåfall var söker man?

Jag har kikat blup, och blå basen, hästen finns ej där.
Det finns europeiska databaser att söka i annars också. Enklast är helt enkelt att googla på namnet och stammen.
 
Det finns europeiska databaser att söka i annars också. Enklast är helt enkelt att googla på namnet och stammen.
Du vet ingen europeisk databas? Vet är holländsk import men annat vill ta reda på.
Kollade upp igen och finns inget spår av hästen på blup eller blå basen, men pappa till hästen fanns på blup + några avkommor som är registrerade där (antagligen pga dessa).

Har försökt googla, men hittar inte den infon jag letar.
 
Du vet ingen europeisk databas? Vet är holländsk import men annat vill ta reda på.
Kollade upp igen och finns inget spår av hästen på blup eller blå basen, men pappa till hästen fanns på blup + några avkommor som är registrerade där (antagligen pga dessa).

Har försökt googla, men hittar inte den infon jag letar.
PM:a hästens namn, stam och födelseår till mig, så kan jag kolla.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har aldrig råkat ut för det själv så jag undrar hur det funkar om man får en väldigt hög veterinärräkning.Säg att hästen måste...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 329
Senast: ako
·
Juridik & Ekonomi Vad gör man då? Kan man bedömas vara för sjuk för att söka arbete och beviljas sjukpenning som arbetssökande? Förlorar man alltid sin...
Svar
11
· Visningar
726
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 059
Senast: skiesabove
·
Hemmet Finns det möjlighet att skaffa en isolerad utkastare på utsidan av huset som går att använda även vid minusgrader? Vad söker jag i så...
Svar
15
· Visningar
545
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp