Sök ord för att hitta galoppstall i England?

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

_HANNI_

Eller kanske till och med någon som vet nåt? Gärna nära Brimingham!
Tacksam för svar!
 
Jag skulle också vilja veta hur man kan få tag på t.ex. tel.nr. till ett stall i England. Det stallet jag vill få kontakt med är "Lael Stable", med en tränare som heter W J Haggas. Min häst har förmodligen stått där när hon bodde i England (2 år).
 
Samma här! Fast jag har faktiskt fått ett handskrivet brev från självaste Jack Berry, ansvarig på Mosside (hette det så?) Racingstabels i England och han skrev att de hade ca 100 hästar i träning varje år och att min förra häst hade varit väldigt personlig osv... Det var himla kul faktiskt!!
 
adressen till tränaren hittade jag i hästpasset som medföljde när jag fick Red Simba.
 
Jag tycker att du ska kopa tidningen 'Horse & Hound', de har alltid annonser om jobb osv.
Vill du jobba pa Irland kan jag hjalpa dej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 115
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 910
Senast: skiesabove
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 106
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp