Söka stallplatser

Levia

Trådstartare
Vilka siter är bäst att söka på? Jag vill gärna kunna filtrera fram ex.vis norra, nordvästra Sthlm.
 
jag skulle absolut säga att FB är bäst för detta. Just den i norra Stockholm heter Boxplatser-stallplatser i Norra Stockholm. Och så finns det en som heter Stallplats sökes/finnes Stockholm som också täcker norra delarna om jag fattar det rätt. En del annonser finns ju på hästnet också..
 
Lokala fb-grupper, blocket och hästnet. Sen kanske man även får söka runt och självmant ta kontakt med olika stall, inte säkert alla annonserar.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har gjort kombinationsrutor i ett excelark. Det är flera rader och jag vill kunna filtrera få innehållet i kombinationsrutan. Alltså...
Svar
3
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 798
Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 024
Mat Tar gärna emot era bästa tips på enkel och god bjudmat för ett sällskap på 4-6 personer. Det behöver antingen vara vegetariskt eller...
2
Svar
23
· Visningar
905
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp