Söka stallplatser

Levia

Trådstartare
Vilka siter är bäst att söka på? Jag vill gärna kunna filtrera fram ex.vis norra, nordvästra Sthlm.
 
jag skulle absolut säga att FB är bäst för detta. Just den i norra Stockholm heter Boxplatser-stallplatser i Norra Stockholm. Och så finns det en som heter Stallplats sökes/finnes Stockholm som också täcker norra delarna om jag fattar det rätt. En del annonser finns ju på hästnet också..
 
Lokala fb-grupper, blocket och hästnet. Sen kanske man även får söka runt och självmant ta kontakt med olika stall, inte säkert alla annonserar.
 

Liknande trådar

Mat Tar gärna emot era bästa tips på enkel och god bjudmat för ett sällskap på 4-6 personer. Det behöver antingen vara vegetariskt eller...
2
Svar
23
· Visningar
903
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 115
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 910
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 326
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • bandage på katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp