Söker hingstar

Eclipse

Trådstartare
Hej! Importerade ett 4 st f 2016. Hon ska vara efter e: Letter Land. u: Castlebanny clover. Ue Clover Echo. ee: Guidam. Men hittar inte mycket info alls. Ska ha en syster som går internationellt i USA på mammans sida. Någon som har tipps hur man kan hitta något.
 
På irish horse register kan man söka på mamman och få fram avkommor till henne. Man måste registrera sig men det kostar inget.
Mamman verkar ha en avkomma f 09 som gått fälttävlan i USA. Den heter Longmoore Lad.
 
Senast ändrad:
Hej! Jag hittar inget och ingen bild finns att få tag i på Hingsten Letter land eller Letterland. Ska kolla på irish horse.
 
Någon som är kunnig på Irländska hingstar. Har sökt på Letterland. Men hittar inget. Skulle vilja se en bild.
 
Hej. Tack detta hittade jag, men hittar inget kort. på den fronten är han ett spöke. Hittar inget alls.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 193
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 578
Senast: cirkus
·
Avel Efter en skada orsakad av yttre trauma behöver min häst tid och vila för att förhoppningsvis komma tillbaka till sporten och min tanke...
2
Svar
24
· Visningar
4 367
Senast: smulan87
·
Avel Hej. Jag håller på med shettisavel men har funderingar på att köpa in ett Danskt Varmblodssto för avel nu också. Jag är HELT ny inom den...
Svar
7
· Visningar
1 131
Senast: Engqvist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp