Söker medryttarhäst

Futz

Trådstartare
Är en tjej vid 15 års åldern, 165cm, cirka 55kg och har haft riktigt svårt med att hitta en medryttarhäst som jag skulle kunna sköta 2-3 dagar i veckan och som är i närheten av mig då jag inte kan åka vartsomhelst. Är inte världens kunnigaste person men är trevlig (lite blyg kanske), lär mig snabbt efter man visar mig och är engagerad. Har ridit på en ridskola i 4 år och haft någon privatlektion högre upp i landet och annat mm. Är jätte intresserad av hästar och har älskat dem sen jag var typ 2, det skulle betyda allt ifall någon skrev till mig och har något att erbjuda!
 
Är en tjej vid 15 års åldern, 165cm, cirka 55kg och har haft riktigt svårt med att hitta en medryttarhäst som jag skulle kunna sköta 2-3 dagar i veckan och som är i närheten av mig då jag inte kan åka vartsomhelst. Är inte världens kunnigaste person men är trevlig (lite blyg kanske), lär mig snabbt efter man visar mig och är engagerad. Har ridit på en ridskola i 4 år och haft någon privatlektion högre upp i landet och annat mm. Är jätte intresserad av hästar och har älskat dem sen jag var typ 2, det skulle betyda allt ifall någon skrev till mig och har något att erbjuda!
testa att sätta in en annons istället, nu skriver du på diskussionsforumet.

Länk till annonserna: https://www.bukefalos.se/forums/annonser.54/
 
Sporthorse
kan inte lägga in en annons? Varje gång jag trycker på knappen som ska sätta in annonsen så händer inget
 
Gunnar
Tror jag fyller i allt men det kanske är det, fast isåfall har jag missat det helt för jag har kollat igenom allt flera gånger
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 732
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Andromedae
·
Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 519
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 717
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp