Sökningen fungerar dåligt

Alexandra_W

Trådstartare
När jag söker så får jag ofta "vi kunde inte hitta några träffar utan sökte med Google istället" typ. Sen visas en träfflista med buketrådar. Klickar jag på något kommer jag inte till tråden utan forumets startsida (t ex hästvård om tråden ligger där)

Om jag söker på Google direkt, dvs inte använder Bukefalos sök, funkar det fint.
 
Det var inte den vanliga sökningen, utan google-varianten som man också kan välja eller får föreslagen om man inte får sökträffar på den vanliga sökningen.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 728
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 947
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Takire
·
Övr. Barn Jag har googlat om det här med orosanmälan, men hittar inte de svar jag söker. Det jag hittar säger att man bör anmäla när ett barn far...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 829
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp