Jag kommer inte upp ur sängen idag heller. Eller ja, jag har varit uppe och ätit frukost och gett katterna mat. Men nu ligger jag här och tar mig inte för något. Stora katten har spytt på sovrumsmattan. Jag borde ju städa upp spyan och slänga mattan i tvättmaskin. Själv borde jag duscha. Och så borde jag göra klart fredagens skoluppgift.
 

Det suger, men huvudsaken är att kissarna fått mat och att du lyckats få i dig något själv också.
Kan du dessutom kliva upp och ta hand om den där spyan, klämma igång tvättmaskinen och sedan skriva här att du har gjort det? Det vore ju en seger!
Om det inte är gjort redan, förstås. :)
 
Det suger, men huvudsaken är att kissarna fått mat och att du lyckats få i dig något själv också.
Kan du dessutom kliva upp och ta hand om den där spyan, klämma igång tvättmaskinen och sedan skriva här att du har gjort det? Det vore ju en seger!
Om det inte är gjort redan, förstås. :)
Ja, jag har fått det gjort. Golvet är rent (det låg på fler ställen än mattan) och mattan är i tvättmaskinen. Jag har också matat fåglarna ute. (Igår orkade jag inte ge dem.)

Nu har jag värmt lunch till mig och ska äta.
 
Ja, jag har fått det gjort. Golvet är rent (det låg på fler ställen än mattan) och mattan är i tvättmaskinen. Jag har också matat fåglarna ute. (Igår orkade jag inte ge dem.)

Nu har jag värmt lunch till mig och ska äta.
Så härligt! Jag har också sådana där jävla dagar och då får man ta en sak i taget. :heart Vad blir det för mat?
 
Icas pasta med lax och spenat. Kör ju bara med färdiga rätter då jag inte orkar laga mat.
Önskar jag kunde dela med mig. Jag har sjukt mycket rester jag inte vet vad jag ska göra med nu när jag haft besök. :cautious: Å andra sidan låter det gott!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Ligger för närvarande i sängen och väntar på att min mobil ska laddas. Batteriet drogs ur en del när jag var ute och gick. När jag kom...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: pepp
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189
  • Artikel
Dagbok Mitt timjobb är on-off. Särskilt när det kommer till kommunikation. Jag är liksom tillgänglig hela tiden. Och när jag får ett...
Svar
8
· Visningar
1 913
Senast: Trasten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp