Ligger för närvarande i sängen och väntar på att min mobil ska laddas. Batteriet drogs ur en del när jag var ute och gick. När jag kom hem sjönk den snabbt från 35% till 2%.

Promenaden förresten. Idag gick jag nästan 48 minuter och jag gick i ett högre tempo än igår trots att jag gick en kortare sträcka igår. Idag fick jag dessutom stanna en stund när jag skulle över en trafikerad väg. Att jag ändå gick betydligt snabbare än igår är ändå bra jobbat.

Jag har fått ändan ur och deklarerat idag också. Jag har dragit på det men bra att få det gjort. Trist nog så får jag kvarskatt på över 1500.

Kvar att göra idag är att duscha och laga mat.

Och i morgon måste jag upp redan vid fem. De senaste dagarna har jag liksom förberett mig på det och har vaknat vid den tiden av mig själv, men medveten om att det inte är måndag än, har jag kunnat somna om.
 

Härligt med promenad, och stort lycka till imorgon!

(för mig brukar nya jobb alltid kännas läskiga och som att jag aldrig kommer lära mig, men det har löst sig varje gång!)
 
Härligt med promenad, och stort lycka till imorgon!

(för mig brukar nya jobb alltid kännas läskiga och som att jag aldrig kommer lära mig, men det har löst sig varje gång!)
Ja, det känns läskigt. Jag känner att jag inte har koll på något. Minns liksom inte allt som jag fick veta i tisdags. Men jag har en adress jag ska åka till, ett namn och ett telefonnummer.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min skrivlust går i vågor, och lagom till att jag nu började känna att ebb håller på att vända till flod när det gäller min skrivklåda...
Svar
6
· Visningar
2 852
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 052
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 546
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Tack SWAT ? Tror jag? Och alla andra som kom med tips i en tråd där jag hade problem med min flummiga hund. Jag tog åt mig av tipset...
Svar
14
· Visningar
2 494
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp