Sörbys O'Boy

ThereseF

Trådstartare
Någon som vet om han ska betäcka i år?
Var? Vad kostar det?
Någon info om hans avkommor? Temperament?
/Therese
 
Sv: Sörbys O'Boy

Vi har en avkomma efter honom och hon är trevlig i tempramentet framåt men inte dum hoppar som en gud men det kommer iof sig från mamman också. Jag har ju sett en hel del avkommor efter honom då han bor höromkring och ofta får man se de på talangjakten eller kvaliten och jag tycker det är trevliga avkommor.
Ska han inte vara på Tomac´s stuteriet???
 
Sv: Sörbys O'Boy

Vet inte om han skall vara i avel iår, men jag har inte hört något annat. Ring Elise och fråga.
Han är en helt otroligt trevlig hingst med en mentalitet och ridbarhet som är mkt fin. Detta lämnar han till sina avkommor också.

Vi har haft möjligheten att följa Oboy sedan unghäststadiet och han har inte lämnat oss besvikna någon gång!!!
Gå in på Spaf och kolla hans avkommors resultat på championaten så talar det för sig själv:::Har själv en två-åring efter honom som
bara blir bättre och bättre. Helt okomplicerad att hantera i alla lägen.

Sedan gör det ju inte saken sämre att han tävlat högt i bådde dressyr och hoppning!!!
 
Sv: Sörbys O'Boy

Hej!
Jag har en avkomma! Han är helt otrolig förutom att han är Envis =)
MVH// Felicia

P.S men vad är en ponny utan att vara Envis ? ;D
 

Liknande trådar

Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: adrikkens
·
Avel Har ni redan valt hingstar att betäcka med i år? Har ni bokat plats på hingstvisningar? Vilka tror ni, inom er ras, kommer "slå igenom"?
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 017
Senast: Freazer
·
Avel Ytterligare en Lövsta hingst är kastrerad, Dom Perignon. Någon som betäckt med honom i år?
2
Svar
25
· Visningar
1 712
Senast: MayGrace
·
Avel Jag är väldigt förtjust i Conthinder avkommor. Han verkar vara valack nu enligt Horsetelex. Är det någon som har avkommor efter honom...
Svar
2
· Visningar
464
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp