Soff-tips!

S

skejtgrl

Tänkte bara tipsa er som är sugen på att köpa soffa, om denna UNDERBARA Bellus Magnum :love:

http://jempa.bloggagratis.se/2008/02/13/509302-wiiie/

Vi beställde den på EM (Europa Möbler) för 3 veckor sedan, dom sa att det skulle ta 5-6 veckor innan vi fick den hemlevererad, men vi fick den igår! 3 veckor tidigare!
Var osäker på om vi skulle få in den eftersom den är så fet, men killarna från EM var hit o mätta dagen efter vi beställt den *bra service*, och dom trodde att det skulle fungera. Så man var ju lite nervös igår. Men det gick!

Så nu sitter jag o njuuuter i den.
Och den enda "nackdelen" med den (som jag kommit på hittills iaf) är att man blir väääldigt avslappnad i den för den e så skön! Så risken finns att man somnar under kommande filmkvällar ;)

Så, en liiten recension om Bellus Magnum.
:banana:
 
Sv: Soff-tips!

Jaaaa, de där sofforna är superdupersköna!! Syster och hennes man har en sån..

jag har en mindre variant eftersom jag inte får in den stora i min lägenhet, men den är lika skön den :D
 
Sv: Soff-tips!

Bra service ni hade hos er. När våran soffa kom glömde EM kontakta oss. Skulle ta 8 veckor. efter 10 veckor ringde jag och frågade vart den var. Då hade de haft den flera veckor redan...
 
Sv: Soff-tips!

nee, va klantigt av dom! Sånt där blir man less på!
 
Sv: Soff-tips!

Snygg! Men lite för modern för min smak... :angel:
Själv älskar jag Ikea's Tomelilla soffa, stor, pluffsig och mysig. :D
 
Sv: Soff-tips!

Kan något bli för modernt?! :O
Tomelilla hade jag innan vi skaffade denna! :D Den ska jag sälja till min kompis imorgon =) Men det har varit en bra soffa i 5 år!
 
Sv: Soff-tips!

Dubbelpostning av trådar är inte tillåten vet du. *aja baja* ;)


edit: för övrigt är soffan sjukt snygg.
 
Senast ändrad:
Sv: Soff-tips!

Vi köpte en nästan likadan på IKEA, fast våran schäslong är längre (och vår soffa är vit)

Såhär rättare sagt:
tapet.jpg
 
Sv: Soff-tips!

Den var jättesnygg ! :)

Vilken färg är det ?? Ser ut att vara någon blå nyans ?

Sen kan man ju inte undgå att ni har B&W högtalare :cool:
 
Sv: Soff-tips!

Precis så ska en soffa se ut!
Hör av dig om ni nån gång ska byta ut den, typ imorgon eller så :angel::p
 
Sv: Soff-tips!

*knapplån*

Om man gillar svart läder så tipsar jag om denna...

18273428.jpg


Köpt på Jakobssons Möbler i Odensbacken, modellen heter Miami och den finns i både höger- och vänsterutförande.
Kostar ungefär 12000:-, men jag passade dock på att hugga en för specialpriset 7995:-
:D
 
Sv: Soff-tips!

Ahhh håller med, fick min hem redan efter 2 veckor också!
Och jag bor i denna härliga soffa! Katterna med :P

bild.php
 
Sv: Soff-tips!

oj, är de inte? visste inte de..tänkte ju att de var olika forum så då borde de va lugnt. =)
 
Sv: Soff-tips!

ne, den är mörkgrå :)
ja, B&W högtalarna är bra grejjer de! hehe
 
Sv: Soff-tips!

Ska köpa magnum-4sits utan divan denna gången och absolut INTE ta det noppriga tyget :rofl: (det jag fick allergi av)...
Köpte min magnum för över 2 år sedan men va tvungen sälja pga tyget.... det var ett mellandyrt tyg, lite nopprigare... kliade utav helvete och drog åt sig katt och hundhår som sjutton.... :rofl:
 
Sv: Soff-tips!

va skumt! inge roligt o få allergi av en soffa ju, haha =) Men varför en soffa utan divan?? de e ju överlägset skönt!
 
Sv: Soff-tips!

Vi har haft divan så mkt att vi är less :rofl: nu har vi med fotpall som aldrig används så det känns onödigt....
 

Liknande trådar

Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 564
Senast: Texaz
·
Utrustning Beställde den 27/3 en dressyrvojlock i marinfärg och ett pannband från ett företag på nätet som annonserar mycket och verkar ha ganska...
Svar
11
· Visningar
1 370
Senast: Linduzz
·
Gravid - 1år I måndags kväll, vid 18-tiden, fick jag en pytteliten blödning och sen tog "mensvärken" i rejält under några timmar. Efter 3 timmar...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 666
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Utställningen i Bröndby, Köpenhamn, Danmark, igår söndagen den 16 september blev en intressant tillställning. Jag bestämde mig inte ens...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp