Zizzy

Trådstartare
Jahopp, då har man anmält fyra hundar till Sofiero!
Någon mer som ska dit?
Alla som ska med visas för fösta gången!:D
Så jag lär ju vara nervös till tusen :angel:
 
Sv: Sofiero!

Jag har velat om jag skulle anmäla, eftersom jag ställer även på SSPK på lördagen. Men jag anmälde två i dag iallafall :D
 
Sv: Sofiero!

Ahh roligt!
Jag ska inte ställa på sspk, då jag ej är medlem..


Men va fasiken, då måste vi ju träffas! Är ju allt lite nyfiken på vem som gömmer sig bakom nicket! :laugh::bump:
 
Sv: Sofiero!

Det går juh nt att anmälah dit sistah anmälningsdan vah juh 3/8 juh
 
Sv: Sofiero!

Jag hade det inplanerat, men nu ska jag utomlands på semester istället - så jag får ställa lite senare i år.

Men det hade varit kul att kunna visa alla 3 på samma utställning!
 
Sv: Sofiero!

Jag ska ställa min på Sofiero. Har blivit förvarnad om att där är trångt och att man måste vara ute i god tid om man vill ha bra plats vid ringen.

Pallar inte dra med tält och allsköns "mög" som proffsen så det som inte ryms i ryggsäck och kan bäras i ett svep i kombinationen ryggsäck på ryggen och hund i koppel, går bort. Får hålla tummarna för att vädergudarna är på gott humör :grin:
 
Sv: Sofiero!

Jag har anmält oss till Agilityn den 12:e, men det är förväntat löp då så jag vet inte om vi kommer att deltaga.
 
Sv: Sofiero!

Ärsh, jag har bara med mig hundar, en ryggsäck med lite ditt och datt och en stol att sitta på. Ev paraply kan ju vara en smart idé och ta med sig också.


Kakis, oki, hade varit jätte roligt och träffa dig och din Dp!:laugh:
 
Sv: Sofiero!

Ärsh, jag har bara med mig hundar, en ryggsäck med lite ditt och datt och en stol att sitta på. Ev paraply kan ju vara en smart idé och ta med sig också.


Kakis, oki, hade varit jätte roligt och träffa dig och din Dp!:laugh:



Regnar det får du väl flytta in i mitt tält då :D
 
Sv: Sofiero!

Jag ska ställa afghanen både på lördagen och söndagen. :p
 
Sv: Sofiero!

Jag ska dit också!!

(det vet du ju redan men måste skriva och säga det ändå :angel:)
 
Sv: Sofiero!

Nähr vih ställer våra hundar.. så har vi en hundbur prasoll hundar 2 tävlingsböcker. 3 stolar 1 hundnessesär. säckkärra sen har vi fler saker lyxas ofta fylla hela säckkärran och endå bära en väska... Juset ombyte te mejj.. För jah ställer juh i jr handling ibland och hundarn normalt åxå.. sen så brukar jah låna hundar te jr handling fast jah hjälper dåm ställah vanlit åxå...

Sen ska vi kns köpa en doggyride åch tält... fast åm vi skaffar jälper andra åch har meh oss dåm så kns även ett trimbord kmr meh... Jah ska bli handler hade jah tänkt... Fast man mst tärna mkt åch min vovvar eeh inga utst stjä.. fast håppasch på min bebis... Har redahn vunnit barn meh hund 2 gånger så...

Sen skah jah gå en forts kurs i agility så vi får se om deh blir någeh meh deh.
 
Sv: Sofiero!

Kakis, oki, hade varit jätte roligt och träffa dig och din Dp!:laugh:

Det hade varit kul att träffa er med. Men tyvärr kan man ju inte styra över löpen, jag kikar varje dag och hoppas att det börjar liiite tidigare än beräknat för det är bättre att ha tävlingspaus nu än i september när det är bra tävlingar varje helg.... Jag får trösta mig med att det är sista gången, jag ska kastrera henne till vintern.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 723
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 897
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 784
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
13
· Visningar
715
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp