Söker tandtråd (;D)

Milene

Trådstartare
Fanns en tråd där man diskuterade sina tänder, en del visade också upp före och efterbilder på sina bett vid korrigeringar. Dottern har ett rejält bettfel och behöver få lite pepp, hon är ledsen och rädd och tror inte det kan bli bra. :cry: Skulle behöva visa tråden för henne, bukehjälp önskas!!! :(:heart
Någon som minns och hittar..?

Tror eg det var ett vanligt inlägg som tog den här vändningen.
 
@Niyama Jaaa! Tack!!! :heartheart:heart

Blir bra att få läsa om andras upplevelser. Tandläkaren var väldigt (o-)psykologisk och sa att han aldrig sett något liknande. Ledsen tjej, hon är så noga med sina tänder, men det blir en tuff resa...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: Pratsch
·
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Åsa A
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 700
Senast: WildHorse
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 082
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp