Sol o badresa

Gammeln

Trådstartare
Har ni gett upp hoppet om sommaren nu och beställt en resa utomlands. Vart åker ni? För visst måste man ha sol o bad på semestern annars blir den misslyckad och man har inget att prata om när man kommer tillbaka till jobbet. Risk för sambo som är ju också överhängande nu när det är dåligt väder :p
 
Nä jag vill åka i höst istället.
Så illa tycker jag inte vädret varit.
Gammeln - bryr du dig om vad kollegorna säger?
 
Nä jag vill åka i höst istället.
Så illa tycker jag inte vädret varit.
Gammeln - bryr du dig om vad kollegorna säger?
Nä jag bryr mig inte. Men folk i jemen gör ju det. Om nån rusar åstad o köper sig en utlandsresa nog 17 gör resten det med, bara för att inte känna sig ute. Hur kul är det för dom som är i Sverige en regnig sommar och komma tillbaka till jobbet när resten har varit utomlands med solgaranti och få höra hur bra allt varit o vad dom gjort o allt annat
 
Om nån rusar åstad o köper sig en utlandsresa nog 17 gör resten det med, bara för att inte känna sig ute. Hur kul är det för dom som är i Sverige en regnig sommar och komma tillbaka till jobbet när resten har varit utomlands med solgaranti och få höra hur bra allt varit o vad dom gjort o allt annat
Nja, riktigt så enkla orsakssamband finns inte bland mina vänner eller kollegor. Tack o lov. :)
 
Jag var i värmen i mars/april och jag åker nog tillbaka till hösten igen om det är som jag tror det blir.

Sommaren kommer till Sverige ändå och de som är nära när jag jobbar skiter fullkomligt i utomlandsresor (läs mina hundar och katter)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 668
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 521
Senast: Bortglömd
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 874
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp