Solglasögon

Linn-Nora

Trådstartare
Jag är på jakt efter solglasögon till min tvååring. Hon är ljuskänslig precis som sin mor, så jag söker ett par som sitter skönt och som dämpar ljuset på ett behagligt sätt.
Är det någon som har köpt till sitt barn som kan tipsa vad man ska tänka på? Kanske är precis samma som för vuxna iofs, men jag känner mig ändå förvirrad.
De behöver vara bra men inte svindyra då det inte är omöjligt att de går sönder inom en snar framtid 😉
 
Jag köpte hem en massa från olika kedjor förra året då jag hade svårt att hinna några som var tillräckligt små runt huvudet. HMs var minst i storleken och satt bäst då (nästan 2 år).
 
Kollade på Åhléns åt vår 2,5-åring, de var extremt böjliga just med tanke på att barn lätt böjer bågarna åt fel håll.
 
När mina barn var små köpte jag ett par solglasögon som var mer som en skidmask fast mindre dvs med resårband. De fanns på den lokala babybutiken och var inte billiga men otroligt bra.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 115
Senast: Cilva
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 137
Senast: Liten
·
Relationer Anonymt nick. Min sambo har en nära släkting med sambo som medvetet, eller omedvetet gång på gång får mig att tända på alla...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 114
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp