Solhästar

Träning, inridning & utbildning!-drivs av erfaren hästtränare med avklarat c-tränarprov/unghästprov,ridledarutbildning,
ungdomsledarutbildning inom ridsport och en lång lista avklarade kurser i hästkunskap, hästens etologi-och anatomi!

Solhästar bedriver inridning av unghästar, träning av hästar i alla åldrar med alla olika förutsättningar och utbildning av ryttare i form av kurser och lektioner i ridning, longering och horsemanship.

Jag som driver Solhästar heter Ellen Smålander och är en person med ett brinnande intresse för hästar och i mitt företag läggs stort fokus på att utveckla hästar, men också på att utveckla häst och ryttare tillsammans.
För mer information om solhästar, jag som driver det, tjänster mm. besök www.solhastar.se
eller...
Ring: 0736506646
Maila: ellen.smalander@hotmail.se











Copyright © 2012


Län eller land: Kronoberg
Tel.nr: 0736506646
E-postadress: ellen.smalader@hotmail.se
Webbsida: http://www.solhastar.se
Kontaktperson: Ellen Smålander
 

Liknande trådar

  • Artikel
Företag Vi är en westernridskola utanför Ljungby i Kronobergs län. Vi erbjuder lektioner, kurser och träning av både häst och ryttare på...
Svar
0
· Visningar
2 610
  • Artikel
Företag Rymans Ridponny inriktar sig på utbildning av ponny och ponnyryttare, främst inom dressyr, hoppning och fälttävlan men har även elever...
Svar
0
· Visningar
3 485
Senast: RRidponny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp