Solhems Nalle 127

S

sindrella

Jag skulle görna vilja veta lite mer om fjord hingsten Solhems Nalle 127. Är det någon som vet något intressant om honom? :confused:
 
Jag kan skriva ut det som står i hingstkatalogen om du vill.. vet inte riktigt vilken sorts information du vill ha.
 
ja.. det skulle vara snällt om du ville skriva ut nått om honom.. jag är intresserad av all information man kan hitta! :D
 
Aj då... märkte precis att han inte står i hingstkatalogen.. ska försöka hitta några gamla lill-blakkar där det står om honom.
 
ja.. vill du göra det så är det väldigt snällt av dej!
 
men du team tanja! va du på riks i år och tävlade? isåfall såg jag dej där! :)
 
Sv: Solhems Nalle 127

det enda jag vet är att han är pappa till min fjording och att han är rödblack ^^
 
Sv: Solhems Nalle 127

Jag vill veta allt som finns att veta om Solhems Nalle 127!
 

Liknande trådar

Fritid Vi semestrade i Norge förra sommaren och blev helt hänförda av det vackra landskapet. Nu vill vi åka dit igen, men vet inte vart. Förra...
Svar
19
· Visningar
1 367
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Vet inte om någon annan skulle tycka att det vore intressant, men funderar på om det finns några som skulle vilja dela med sig av deras...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 981
Senast: Migo
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 486
Avel Hej! jag behöver tips från er med mer erfarenhet. Jag har några ston på besök till min hingst, varav ett av dem aldrig varit betäckt...
Svar
9
· Visningar
1 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp