Wille

Trådstartare
Jag skulle behöva en sollotion som inte innehåller läskiga kemikalier men vet inte var jag ska få tag på det. För några år sedan köpte jag Eco cosmetics sollotion med fysikaliskt filter men jag tyckte den var både kladdig och svår att tvätta bort. Vad finns det för alternativ?
 
Jag skulle behöva en sollotion som inte innehåller läskiga kemikalier men vet inte var jag ska få tag på det. För några år sedan köpte jag Eco cosmetics sollotion med fysikaliskt filter men jag tyckte den var både kladdig och svår att tvätta bort. Vad finns det för alternativ?
Har inga tips men följer denna för jag tycker heller inte om standardutbudet som känns packat med kemikalier.
 
La Roche-PosayAnthelios Wet Skin barn SPF50+ köpte vi till barnet efter att letat efter något som har så lite gifter som möjligt. Hittar inte testet nu men den var enligt det dey solskydd som var snällast mot både miljö och kropp.
 

Liknande trådar

Mat Hur är det nu med den. Är en osthyvel en fördel eller kladdar det bara för mycket för att man ska ha nytta av den? Jag vet att makens...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag har lånat en varmluftspistol och tänkte att jag skulle ta bort all färg från mina pardörrar med den. För att förhindra att det...
2
Svar
36
· Visningar
2 474
Senast: MiaMia
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 927
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 626
Senast: lindaf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp