Solskydd till rosa mule

Funkar det så använder jag flughuva med nosflärp från Hööks. Annars köper jag mild solkräm för barn från apoteket.
 
Det enda som pållan accepterar är mulskydd som jag fäster på grimman, flughuvor och krämer går helt bort.
 
Acos vattenfasta solskydd för barn med spf 50 brukar funka fint på min. Och bra att paniksno i stallet av för mig som rödtott. 😂
 
Acos vattenfasta solskydd för barn med spf 50 brukar funka fint på min. Och bra att paniksno i stallet av för mig som rödtott. 😂
Jag använder samma, plus Equilibriums nosskydd på grimman till kallblodet.

Halvblodet har en Rambohuva med nosskydd.
F17983D5-6FB9-4A90-A88F-16951A850081.jpeg
 
Har en shireshuva med noslapp till ponnyn, försöker komplettera med solskydd. Den stora har jag knappt sett solsveda på men de går oftast ihop så brukar smörja båda samtidigt.
 

Liknande trådar

Hästvård Två av mina hästar har bläs med tillhörande rosa mule och båda kan lätt bli solbrända på sommaren. Vad funkar bäst? Ska jag köra...
Svar
17
· Visningar
1 268
Senast: Roheryn
·
Hästvård Vi har en del johannesört i våra hagar. Det mesta är bortrensat, men det går ju aldrig att få bort 100%. Jag tror inte att våra hästar...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 033
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Jag tycker det är superläskigt att klippa klorna, funderar på en kloslip. Ni som testat, är det ris eller ros?
2
Svar
36
· Visningar
2 647
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp