Sommar eksem

G

Grani

Ja, det gäller att vara ute i tid. Har tänkt prova medlet Ökozon (som jag blivit rekomenderad) i sommar till min isläning. Ni som har provat det. Skulle gärna vilja höra era omdömen, om det är bra eller ej efter som det är ganska dyrt. :bow:
 
Har provat, och märkte ingen skillnad mot annat som jag provat. Men det är just det som är kruxet, du kan inte veta om det funkar på din häst förrän du provat, och ja det är dyrt.

Eksemtäcket slipper man ju ändå inte, installning kanske också är aktuellt.
 
Har ännu inte träffat på det medel som håller vad de lovar, men har du ett sådant kan jag garantera att det finns ett fin fint försöksobjekt här. Funkar det, så syns det på denna pålle och han är ej min.
 
Det medlet finns inte att köpa i en affär tyvärr. Måste i så fall fråga om denne "dam" som gör detta i sitt kök kan sälja åt andra. Jag vet att hon säljer detta medel åt hästfolk här i Eskilstuna. Men när och om detta blir känt så kommer hon ju inte att få göra annat än att stå och göra detta medel. Men jag lovar att det är bra. Tycker synd om alla hästar som har eksem och inte har detta medel att tillgå. Har sagt att hon borde ta patent på detta medel. Tänk vad pengar hon skulle tjäna men det verkar inte som hon vill göra det konstig nog.
Men jag åter kommer när jag hört mig för. Har nämligen gett ut hennes mailadress åt några här på buke men jag vet inte hur det har gått.
 
Jag är oxå intresserad och nyfiken på vad medlet innehåller!

Lena
 
Jag har också tänkt prova ökozon i år. Har en häst som är svårbehandlad. Kan inte vara utan täcke överhvudtaget, utan har det även på vid ridning. Smörjer honom två gånger per dag. Har nog provat allt som finns på marknaden utom Ökozon, så det skall bli intressant att se om det hjälper.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
762
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 267
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
682
Senast: valy
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp