Sommar och pool

Amha

Trådstartare
Nu har kidsen börjat prata pool så jag borde väl snabba på och hitta någon innan det blir som förra året där de tog slut och den sista som fanns släppte ut luften. Det är bara så många att välja på och jag blir helt förvirrad.

Kraven är:
-Ganska stor och gärna att det finns lite djup på den så kidsen (5 och 8 år) kan ta något simtag eller två
-nåt som inte pajar av lite lek
-är det något riktigt hållbart som kan hänga med flera år ska den vara lätt att flytta på (dvs nåt som liknar badkar går bort) då vi kommer flytta innan nästa sommar
-något slags filter i
-prislapp som inte passerar 5000:- men gärna så låg som möjligt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För att göra en lång historia kort. Jobbade tidigare på ett ställe men bytte jobb, något som jag ångrar idag. Hur som helst försöker...
2
Svar
28
· Visningar
5 417
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 478
Senast: AlmostEasy
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 106
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 786
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp