Fille

Trådstartare
Vill ha tips på vad vi kan hitta på i sommar (om det är möjligt pga corona). Vi är två familjer som brukar hitta på något varje sommar. I somras var vi till Vimmerby och ALV. Sommaren innan det cyklade vi längs Göta kanal. Barnen är tre, fyra och fem i sommar. Två tre nätter, gärna något ställe där det inte är knökat med folk. Vi tänkte hunnebostrand och Nordens Ark ett tag, men tror det kan vara väldigt mycket folk till sommarn. Vi utgår från örebro län. Vad kan vi göra?
 
Obs på folkmängd och sådär, särskilt nu i Corona.

Annars är Kolmården riktigt bra.
Väldigt väldigt barnvänligt. Hotellet likaså. Våra barn var kanske inte superintresserade av djuren men bamsevärlen var fantastisk tyckte dom, då 3 och 4.
 
Obs på folkmängd och sådär, särskilt nu i Corona.

Annars är Kolmården riktigt bra.
Väldigt väldigt barnvänligt. Hotellet likaså. Våra barn var kanske inte superintresserade av djuren men bamsevärlen var fantastisk tyckte dom, då 3 och 4.
Vi har pratat lite om kolmården också! Har inte varit där sen jag gick på gymnasiet, då fick vi åka dit när det var stängt! Såhär i efterhand känns det väldigt modigt att pussa en varg 🙈
B88833CF-508C-484D-A605-466354339B5B.png
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 948
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Om en hund har blivit anmäld till länsstyrelsen pga att den har bitit några gånger. Vad gäller då? Vilka rättigheter har ägaren och...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 037
Senast: Jadzia
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 769
Senast: shia
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp