Sommarföräldrar 2018, del 3

huga. Fick lite oväntat kallelse till operation för killen. Vi var i förra veckan, den 20 till läkare då han fortfarande dreglar väldigt mycket (fått alla tänder) snarkar och ev har andningsuppehåll på nätterna (drar i alla fall plötsligt efter andan) Heeeeelt normalt tyckte läkaren och att vi skall vänta och avvakta. Hon skulle i alla fall konsultera näsa-öron svalg och vi skulle ringa om en månad för att höra resultatet

Döm om förvåningen när det i måndags, den 26 damp ner ett brev och han är inkokad för operation om en månad för att avlägsna nästoncillerna. Känns väldigt skrämmande (säkert mer då jag är full av hormoner just nu) Kommer dock att boka om tiden till nästa år då det varit så många stora förändringar i hans liv just nu.

men i alla fall. Operation av en sådan liten :crazy::cry:
 
Här fick jag verkligen gräva för att hitta tråden :angel:. På sidan 5 låg den helt bortglömd.

Hur går det för er andra nu. Tänk att vi snart har en massa treåringar. Vi har precis i dagarna helt slutat med napp, bara haft den nattetid nu ett år och varit 50/50 att han sovit utan den i princip hela natten. Men för ett par dagar sedan tappades den sista bort och så var den saken ur världen. han gnäller lite vid läggdags men går ok. Trodde de skulle bli svårare iom att lillasyster använder napp, men han är ok med det
 
Hur gick operationen @vinkelina ?
Skulle säga både bra och tja inget. Han andas bättre men fortfarande väldigt täppt och dreglade vid senaste förkylningen. Tycker inte heller hans snarkningar har försvunnit. Läkaren hade ifrågasatt varför vi ens operera 🤷‍♀️

men själva operationen gick bra och han fick åka hem redan efter 2 timmar. Maken var med och trots taxi var han helt slutkörd stackarn (10 mils enkelresa)
 

Liknande trådar

Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 123
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 354
Senast: G-uldlock
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 186
Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
518

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp