Sommarföräldrar 2019

Blä, drömde att jag blödde inatt. Med två missfall tidigare kanske det inte är så konstigt att man nojar. Inga vidare gravidsymtom heller. Lite uppsvälld om magen bara sen igår natt typ.
Har tidigt ultraljud om 2v nu, räknar ner till dess. Är såklart orolig att vi får negativt besked då igen så försöker hålla förväntningarna låga här och inte tänka så mycket än.
 
Har också BF i juni :) kan ju tillägga att det var längesedan jag var aktiv här, har till och med glömt bort mina gamla inloggningsuppgifter..

Juni
11- Bigwig, 28, 1a barnet
21 - Underensten, 30, 1a barnet.
23 - Sedär, 28, 1a barnet
 
Hej på er. Juni här med om det går vägen denna gång. Inskrivning på Mvc i morgon.

Juni
11- Bigwig, 28, 1a barnet
16 - Norma, 29, 2a barnet
21 - Underensten, 30, 1a barnet.
23 - Sedär, 28, 1a barnet
 
Jag håller mig lite i bakgrunden här. Har beräknat bf 9 juni men har idag fått rosa flytningar. Med flera missfall i bagaget känns det rätt mörkt just nu men har VUL på måndag.
 
Åh, när man är sugen på en kall öl på lördagskvällen och man glömde köpa alkoholfria när man var och handla :banghead:.
Tittar avundsjukt på sambons ölglas :cautious:
 
Alltså, det är extremt tidigt för mig nu (plussade i fredags) men jag tänkte hoppa in här ändå :) Kul att vara med i en tråd från början, så får jag bara hålla tummarna för att jag får vara kvar hela vägen :up:

Juni
11- Bigwig, 28, 1a barnet
16 - Norma, 29, 2a barnet
21 - Underensten, 30, 1a barnet.
23 - Sedär, 28, 1a barnet
Juli
2 - Skuggviol, 29, 1a barnet
 
Åh en julibebis oxå:love:

@underensten Haha, min man köpte alkoholfria öl till sig men glömde bort mig
:mad:

Hur går det för er? Känner ni av graviditeten mycket?:)

Vad kul att vi börjar bli ett gäng :love:

Illamåendet kom som ett brev på posten för 2 veckor sedan, kräks inte men undantaget när jag äter är jag konstant illamående :( det är även ytterst få saker som jag vill äta, och det som främst går ner är kex, mackor och glass = vågen har redan börjat vandra uppåt :rofl:
Förutom det mår jag prima!
 
Jag känner inte mycket. Lite svullen om magen bara. Kanske att jag känner mig lite öm om brösten emellanåt.
Jag vill gärna ha symtom, för jag blir orolig att något är fel den här gången också. Men funderar också på om min kropp kan vara lite van vid gravidhormormerna eftersom jag fått missfall två gånger i år.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
9 172
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2
Svar
34
· Visningar
2 423
Senast: Amha
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 941
Senast: nullo-modo
·
Gravid - 1år Hej! Nu är det väl dags för en grupp för oss som väntar barn till sommaren 2023? Jag har iaf längtat så nu drar jag igång denna tråd...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
26 064
Senast: bumpo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Den första tråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp