Sommarföräldrar 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev akutsnitt igår pga anemi hos liten, vecka 33+5. Vi är på neo-iva nu men mår efter omständigheterna bra. Jag har inte riktigt hängt med psykiskt bara då allt gått så fort.
Oj! Vilken tur att ni åkte in! Förstår att det känns uppochner just nu! Hoppas att liten piggar på sig snabbt och att ni snart kan få komma hem :heart.
 
Blev akutsnitt igår pga anemi hos liten, vecka 33+5. Vi är på neo-iva nu men mår efter omständigheterna bra. Jag har inte riktigt hängt med psykiskt bara då allt gått så fort.

Ojdå, tur du åkte in för koll. Grattis till liten! :heart Hoppas ni får bra vård och stöd efter en så omskakande start.
 
Blev akutsnitt igår pga anemi hos liten, vecka 33+5. Vi är på neo-iva nu men mår efter omständigheterna bra. Jag har inte riktigt hängt med psykiskt bara då allt gått så fort.
Stort grattis till bebis :heart Håller tummarna att ni får fortsätta må bra och att ni får stöd att bearbeta.
 
Blev akutsnitt igår pga anemi hos liten, vecka 33+5. Vi är på neo-iva nu men mår efter omständigheterna bra. Jag har inte riktigt hängt med psykiskt bara då allt gått så fort.

Hoja jag hade något sådant på känn när du inte skrev något på hela kvällen..

Sån tur att du var på hugget och tog magkänslan på allvar, grattis till liten!
 
Blev akutsnitt igår pga anemi hos liten, vecka 33+5. Vi är på neo-iva nu men mår efter omständigheterna bra. Jag har inte riktigt hängt med psykiskt bara då allt gått så fort.

Grattis till bebisen, tur ändå att det gick bra om än oväntat. Det tar ett tag innan man mentalt landar när de kommer tidigt och det är helt ok. Hoppas att ni piggar på er bägge två snabbt.
 
Blev akutsnitt igår pga anemi hos liten, vecka 33+5. Vi är på neo-iva nu men mår efter omständigheterna bra. Jag har inte riktigt hängt med psykiskt bara då allt gått så fort.
Nämen oj! Skönt att höra att allt är bra iaf. Det kan nog ta lite tid att landa, men så måste det få vara. Lycka till och grattis till liten ❤
 
Blev akutsnitt igår pga anemi hos liten, vecka 33+5. Vi är på neo-iva nu men mår efter omständigheterna bra. Jag har inte riktigt hängt med psykiskt bara då allt gått så fort.
Oj men vilken tur att ni upptäckte det! Och grattis till bebis på utsidan får man väl ändå säga :heart
 
Grattis @hemlig med familj! Hoppas ni alla mår bra efter omständigheterna och att du/ni snart landar. Det kan vara omtumlande nog att få (sitt första) barn - jag kan bara föreställa mig hur det är när barnet dessutom kommer tidigt och med akutsnitt. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 787
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
814
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
497
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp