Sommarföräldrar 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet

Juli

Augusti

Allt såg bra ut, 7+1 idag och liten är 10 mm just nu med ett pickande hjärta. Jag är i nån form av chock tror jag. Nytt VUL om två veckor för att stilla min oro.

Hurra hurra! Stor grattis till er!
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet

Juli

Augusti

Allt såg bra ut, 7+1 idag och liten är 10 mm just nu med ett pickande hjärta. Jag är i nån form av chock tror jag. Nytt VUL om två veckor för att stilla min oro.

Men åh så underbart! Jag är så otroligt, otroligt glad för er skull!
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet

Juli

Augusti

Allt såg bra ut, 7+1 idag och liten är 10 mm just nu med ett pickande hjärta. Jag är i nån form av chock tror jag. Nytt VUL om två veckor för att stilla min oro.

Blir förundrad över hur glad en kan bli för "en okänd person på ett forum" men nog fasen sitter jag här med lite glädjetårar i ögonen! :o:love: Vad skönt att få se att allt såg bra ut:heart
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet

Juli

Augusti

Allt såg bra ut, 7+1 idag och liten är 10 mm just nu med ett pickande hjärta. Jag är i nån form av chock tror jag. Nytt VUL om två veckor för att stilla min oro.
Alltså wow! Jag är så obeskrivligt glad för din skull @hemlig :love: Grattis!
(Ville bara skriva det trots att jag typ aldrig läser i föräldratrådar - men ditt och din sambos kämpande och otur har verkligen fastnat :heart )
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet

Juli

Augusti

Allt såg bra ut, 7+1 idag och liten är 10 mm just nu med ett pickande hjärta. Jag är i nån form av chock tror jag. Nytt VUL om två veckor för att stilla min oro.
Men vad underbart, glad för er skull!!:):bump:
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet

Juli

Augusti

Allt såg bra ut, 7+1 idag och liten är 10 mm just nu med ett pickande hjärta. Jag är i nån form av chock tror jag. Nytt VUL om två veckor för att stilla min oro.
Så glad för eran skull :love: :love: :love: Grattis!
 
Juni
hemlig, 34 år, BF 3/6, första barnet
KattenKorven, 32 år, BF 14/6, andra barnet

Juli

Augusti

Allt såg bra ut, 7+1 idag och liten är 10 mm just nu med ett pickande hjärta. Jag är i nån form av chock tror jag. Nytt VUL om två veckor för att stilla min oro.
Nu sitter jag och bölar (inga små klädsamma glädjetårar här inte). Grattis!! :bump:
Min man hävdar fortfarande att hjärtat var klarrött när vi gjorde vårt första VUL i samma vecka som er, för det är så han minns det. Ett liv :heart
 
Jag tror de blir en flicka denna gång. Mår illa konstant,vilket jag inte gjort de två tidigare gångerna (en pojke och de som sluta med missfall sa jag var en pojke)

Kastar inte upp men har kräkfobi så de kan påverka
Jag tror inte illamåendet visar mig om vi ska få pojke eller flicka. En kompis mådde galet illa med sina barn, första flicka och andra pojke.

Jag har lergigan i skåpet sen min ångestproblematik, tog två såna, somnade en stund och vaknade utan illamående så nu har jag fått i mig en frukt :up:.
 
Jag tror inte illamåendet visar mig om vi ska få pojke eller flicka. En kompis mådde galet illa med sina barn, första flicka och andra pojke.

Jag har lergigan i skåpet sen min ångestproblematik, tog två såna, somnade en stund och vaknade utan illamående så nu har jag fått i mig en frukt :up:.

Haha. Nä menade inte så. Utan att jag mår betydligt mer illa denna gång än då jag väntade sonen. Tror därför att de är en flicka denna gång. Sedan finns de ju de som mår illa oavsett kön.

Skall blir spännande att se sedan. Har inte ens orkar ringa mvc ännu. "Hejsan, nu har vi ställt till det igen" (sonen är 10 månader) tredje året i rad jag är gravid i oktober :angel: har tyvärr en sjukdom som ökar risken för missfall
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 268
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
828
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
504
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp