Sommarjobb på Galoppstall?

casio01

Trådstartare
Jag undrar ifall det finns någon möjlighet att få sommarjobb på ett galoppstall eller iallafall få komma och hjälpa till trots att man kanske inte har sådär supermycket erfarenheter av galopphästar?
 
Jag undrar ifall det finns någon möjlighet att få sommarjobb på ett galoppstall eller iallafall få komma och hjälpa till trots att man kanske inte har sådär supermycket erfarenheter av galopphästar?
Du borde ju kunna jobba med skötseln, typ mocka, fylla hö och liknande utan erfarenhet av just fullblod. Ska du rida så vet jag inte, kan tänka mig att det är högre krav då
 
Jag undrar ifall det finns någon möjlighet att få sommarjobb på ett galoppstall eller iallafall få komma och hjälpa till trots att man kanske inte har sådär supermycket erfarenheter av galopphästar?
Ett stall fungerar ungefär likadant oavsett vilken typ av hästar som står i det. Det ska fodras, släppas ut, mockas, tas in, sättas i skrittmaskinen, fodras, etc, etc.

Men har du ett intresse för galopphästar är det klart att du ska jobba med galopphästar. Vart i landet bor du så vi vet vad vi ska rekommendera?
 

Liknande trådar

Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 355
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: gulakatten
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
752
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp